10 jun kl 15:39, 2010

Röda farans fel.

Just ja.

Jag har glömt att ni skulle få en sammanfattning över vad som var fel på "röda faran" då den aldrig kom hem någon gång.

Den åkte in för startkransen, sedan visade det sig att kopplingen var slut och svänghjulet var snett. Mot slutet av lagningen upptäcktes det att det var läckage i vev-någonting-packning och när maskinen var hopskruvad startade den en gång och sen la den av igen och då hade matarpumpen passat på att lägga av.

 

Behöver jag nämna att jag;

-inte vill veta vad lagningarna kostade (jag har den ungefärliga summan dock)

-är mycket glad att jag bestämde mig för att byta bort den...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0