08 feb kl 15:46, 2010

Det var det...

 

Så vet jag vart nästa lön bär iväg. Fick hem Bruttans förättningsunderlag idag & det är bara att hoppas på att försäkringsbolaget vill betala lite (men det är nog svårt)... Det var inte gratis  men det var värt varje krona även om det känns surt. Bästa Bruttan är frisk igen och slår jag ut det på alla år jag har haft henne och hon har varit frisk så är det egentligen inte så dyrt. Det gäller att försöka tänka positivt.  

 

I morgon bär det av till Sthlm, åter på onsdag kväll. Jag ska ner på kommungruppsdagar med LRF. Det ska bli lite roligt och man kommer nog känna sig lite som en prinsessa. Vi åker ner kl 9, på centralen möts vi upp av en taxi som kör oss till hotellet, sedan blir det lunch, konferans, middag med underhållning, sova, hotellfrukost, konferans, lunch och taxi till centralen. Betalt och klart så det är bara att delta med ett leende på läpparna. .

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0