13 feb kl 10:53, 2010

Inspirerande konferans.

 

Dagarna i Stockholm var riktigt intressanta. Späckat schema men roligt.

Jag fick chansen att träffa så många människor som jag förmodligen aldrig skulle ha träffat annars. Det var inledning, föreläsning om kommunikation från Teater Scratch, retorik, kommunal offentlig upphandling, kommunal planering, info om LRF:s valarbete, vår roll i uppvaktningen av de kommunala politikerna inför valet och en liten utställning. En bra middag på kvällen med underhållning av "Kjell Åke i Myra" och han var verkligen underhållande.

 

Jag hoppas jag får möjlighet att åka på något liknande framöver. Det som ligger närmast till hands nu är väl distriktsstämman för LRF samt ridklubbens årsmöte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0