20091020

Testar lite +presentation.

20 okt kl 19:50, 2009

Så. Nu testar jag att blogga här, det känns lite konstigt att lämna förra sidan efter så lång tid men jag har tröttnat samtidigt som jag saknar att blogga. Jag vill kunna blogga när som helst jag behagar och har lust, inte försöka krysta fram lite ord efter hur sidan behagar att fungera.

Det kanske tar lite tid men jag ska nog komma överens med denna sida också så att jag kan fortsätta delge mig av mina vardagsbestyr på gården...

Bakom denna nya blogg döljer sig en glad bondbrud på 28 år, jag driver släktgården sedan 1/1-07 och har dikor. Mitt mål är att gården tids nog ska bestå av en stamboksförd simmentalbesättning som är intressant på livdjursmarknaden. Vägen dit är kanske inte spikrak men ändå väl så intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0