Se upp ;)


För om det passar när jag är nere hos min favorit så ska jag få köra med denna :). Har varit nere nu i några dagar och försökt vara lite behjälplig när dom har ställt för vårbruk :). Dagarna har varit fantastiska oc hbara susat i väg som dom alltid gör.

Vad det gäller tunnan så har jag i alla fall smörjt lite, donat med slangarna och testkört kranen. Sedan nöjde jag mig så gärna med att bara sitta brevid när den testkördes. Sen hjälpte jag till med att spetsvända harven (och passade även på att färga handsken blå ;)), hacka halm och sitta brevid som förste pratkvarn när J körde kväve :)

Nu är jag på väg norrut igen för att vänta in lite kalvningar, ta itu med lite pappersarbete och kanske börja fundera på att förbereda för vårat vårbruk...men när ska vi tro att det kommer i gång? Det lär nog dröja i alla fall en månad känns det som...

Kommentarer
Postat av: Björn

Roligt att de funkar för er. Känner igen de där Berith satt oxå brevid som första pratkvarn =))

2011-04-13 @ 07:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0