Gnällspik.

Nu är jag sur.
Vill du inte läsa om det så kan du sluta...Nu.
Det som retat mig är...

-Punktering på fina bilen. Inte orsakat av vad som helst utan en stor j-a skruv. *fnys*
-Kalvar som har kommit på att "jag skiter i tråden och strömmen, det är mycket roligare utanför".
-Oväntade utgifter. (Läs, nytt däck till bilen)
-Folk som har saker ute på annons, säljer varan och tar inte bort annonsen.
-Fin fina brev, man tror att man får något spännande och så är det bara reklam. Helt ärligt så tror jag att Mix skiter högaktningsfullt i om hennes vintertäcke är av märket rambo och kostar 2500 eller om det är ett som är köpt på rea 2002 för att det var av 2001:s modell.
-Folk som gnäller över att jag är för dyr på köttet jag säljer. Jaha, men så var utan då!

Ja...sen är det säkert något mer också ;)



Just ja. För att ge en ledtråd så kan jag säga att det ni skulle gissa har med gården att göra ;). Sist jag skrev så så köpte jag traktor och avelstjur.
Vad kan tänkas hända denna gång?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Byggplaner då? :)

2011-09-01 @ 08:21:57
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0