I dag och i morgon.

I dag var det premiär för Mix med loksele. La på en som passade okej, den behöver justeras en aning. (Säger jag, bara därför blir den väl ratad av min farbror ;)). Sedan gick vi en sväng för att hon skulle få känna lokorna och höra hur den lite hur den låter.
Jag trodde hon skulle vara lite laddad. Hon var...stencool :)
Sen ballade hon ur på vägen till hagen men det var hon förlåten för.

I morgon åker jag och Ozzy till veterinären igen =S. Den här gången är det en äcklig ögoninflammation, massa tjockt, gult klegg som bara trycks fram + att vitan är alldeles rödsprängd =(. Dags för klippkort snart? För två måander sedan var vi ju dit och fick kortison mot hans elaka klåda... (som gick över!)
Lillbuppen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0