Ni vet....

...väl hur det är när man har något spännande på G och det bara bubblar inom en :)
Så känner jag det just nu.
Det värsta är att jag inte gillar när folk skriver dessa blogginlägg för dom berättar aldrig vad det handlar om.
Alltså kan jag inte gilla mig själv just nu ;)
Hur mycket jag än håller på att bubbla över så måste jag vara tyst ett liiiiitet tag till.
Fast det är något spännande.

Däremot står det er fritt att spekulera i vad det kan tänkas vara :). Jag ser fram emot alla era teorier :p


Annars tjurar jag över tråkigt väder, behandlar Ozzys ögon tills nästa klinikbesök & har en kalv som jag får fösa tillbaks in i hagen minst en gång om dagen. Lille filuren flur har kommit på en alldeles egen metod för att komma åt gräset som (i hans värld) är grönare på andra sidan. *suck*

Kommentarer
Postat av: effet

hon bakar bulle ;)

2011-08-29 @ 23:35:11
Postat av: Lena

Nej...det gör jag inte :)

2011-08-30 @ 08:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0