Mixen.

Finaste Mixen <3
Andra skaffar medryttare, jag skaffade en medkusk :)

Min farbror åker fem mil, två dagar i veckan för att hjälpa mig med inkörningen. Med rockard gör hon stora framsteg, i onsdags hade det varit avslappnat hela tiden. Före det har det varit lite hopp, skutt och tittande.

Sen ska hon vänjas för skaklar och vidare med kälke.

Det är så spännande att följa hennes framsteg och jag längtar tills den dag jag kör henne själv.

Jag rider och tömkör henne nu. Anledningen till att jag inte kör är just för att hon har lite hyss för sig och jag känner att jag är lite för orutinerad för att reda ut det själv. Jag ligger ½ steg bakom i stället för ½ steg framför och eftersom hon är så pass ung vill jag få det rätt från början :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0