Kära tomten.

December nalkas och vi (Mix & jag) har till slut enats om en lämplig önskelista för i år. Objekten kommer att radas upp helt utan inbördes ordning.
-måttbeställd tärnsjösele
-12 meter töm i tärnsjöläder
-nya ridstövlar från MH
-dressyrspö från piskmakaren i lund (Påstår matte ja, jag anser att vi kan glömma den här punkten / Mix)
-ylletäcke
-en bekväm hoppsadel
-ett snyggt vintertäcke (Matte påstår att jag kan ha ett lilaaktigt av 2001 års modell - HALLÅ? Vad tror ni om mig egentligen??? Jag vill ha ett olivgrönt, bucas, amigo eller rambo)
-ett ljusbrunt träns med lädertyglar
-en tidaholmsrockard
-några morotssäckar
-ett till objektiv så att jag kan knäppa fler snygga kort på söta fröken
Sen är vi nöjda för i år ;)
Eller så fungerar det helt perfekt med en lugn jul tillsammans med nära och kära där man bara kan mysa runt och njuta samt äta alldeles för mycket av mammas underbara julmat. För första gången på flera år så längtar jag efter julen. :)
Sedan kommer finaste att fira julen här med oss och det betyder så otroligt mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0