Vad har hänt sen sist?

 Nu ska vi se vad som hänt sen sist.. Tjuren har inte kommit, inte heller har jag hört något från transportören. Vi har sått en del, segaste biten är dock kvar (+ ett par små a la kör in och backa ut). Hästarna däremot har verkat våga sova kvar i sommarhagen över natten, *peppar peppar - ta i trä*.

Helgen består i alla fall av harvning och hagstäning, kossorna måste byta hage i början av veckan.

A har fått beröm av en person i närheten för att det var så självklart för honom att stanna kvar vid en brandplats och hjälpa till som brandvakt och sedan återvända dagen efter för att assistera personen med det dryga jobbet att börja städa upp. Han var även dit en sväng i dag efter jobbet då regnet hindrade lite annat utearbete. De beskriver honom som stabil och pålitlig. Jag håller med!

Kommentarer
Postat av: jana

Hejsann.
Har du tagit över hela gården eller??
Visst hade dina föräldrar en stor gård?
Vi väntar på att få flera kycklingar,upptäckte den första för 1 vecka sedan idag.Har haft grävare här tills igår kväll,skönt att vara av med den.Nu har vi en otroligt stor vändplan....
Ska bli garage,nästa år!!
Ha det så bra//Jana

2007-05-24 @ 23:09:33
Postat av: effet

äh vaddå.......kan omöglit finnas nån som är mer pålitlig än mig!! ha ha ha

2007-05-27 @ 18:16:32
Postat av: Lena

Effet; du kanske är pålitlig men jag vet inte om du är särskilt stabil, jag tror du kan vara lite virrig... Jag menar, hur många travar in i en hage full med tjurar? ;)

2007-05-28 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0