Besvikelse.

Jag har under en längre tid varit väldigt aktiv i en förening och nu har jag tappat all lust. Det sker stora förändringar som lades fram under ett medlemsmöte och tyvärr fanns det inte belägg för allt som sades, vissa frågor ignorerades och en del fakta som lades fram går inte ihop "på riktigt". Jag hoppas dom får ordning på det för i grunden är det en väldigt trevlig förening och det kanske går att återfå det som var men i dagsläget känns det som det är för många frågetecken för att det ska vara roligt att återvända.

Björn; nej då, det är ingen stor investering på G. Jag håller mig till min fina röda traktor så länge, under sommaren har den ändå varit ganska samarbetsvillig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0