Nattsudd.

Jag jobbar extra i natt och nu är segaste timmen av dem alla här. I regel brukar det vara lugnt nu och vid 5 är det dags att gå rond i huset igen. Jag undrar om man kan vrida fram klockan en timme?

Jag har haft mycket tid till tankar i natt, en del av tankarna har gått åt till saknad av personer som lämat oss alltför tidigt. Vissa pga eget val och andra pga olyckor eller sjukdom. Det påminner mig om hur otroligt viktigt det är att skiljas åt eller somna som vänner, man vet aldrig vad morgondagen bär med sig.

"Ny" bil har det kommit till gården också, en mörkblå Audi A4 avant. Än så länge spinner den som en katt... På gården står även en Vento som nu är till salu (1994, 25 000 mil, röd) och om någon av mina läsare skulle vara intresserad så maila mig på [email protected] för vidare information =).

Annars rullar det på. Provade en ny hovslagare till damerna i dag och jag kunde inte annat än bli nöjd med vad hon gjorde. Jag ringde och beställde tid för en vecka sedan och under den veckan hade fröken hårfager lyckats dra av sig båda framskorna och trasa sönder tån på ena hoven så nu har hon framskor med sidokappor i stället för en "vanlig" med tåkappa... Nu är det bara att hålla tummarna för att hon inte drar av dem igen, det finns inte så överdrivet mycket att sätta sömmen i för stunden.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tråkigt när människor försvinner ur ens liv för tidigt...

2008-07-26 @ 06:18:41
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0