Trött!!

Jag hoppade in på mitt extrajobb i dag i 8.5 timme och sen när jag kom hem så blev det raka vägen upp i traktorn och ut på åkern. Nu är jag trött, både i kroppsligt och mentalt. Händerna värker och axeln tycker inte om mig. På tisdag är det dags att göra nervundersökningen, det är inte för inte som jag är lite nervös. Hur än det är så kan det vara så att jag får reda på något som påverkar mitt bondeliv... Men å andra sidan kan det vara så att det är ett "lätt" fel som ligger bakom allting. Eller så är det inte relaterat till nerverna och utredningarna får fortsätta.

På söndag är det tävling igen. Det ska faktiskt bli lite skoj men jag vet inte om tävling utomhus är till vår fördel.

Kommentarer
Postat av: Emelie

heey!
å vad kul att hitta en "lantisblogg"! =) =)
skriver själv en =)

2008-05-10 @ 17:05:13
URL: http://dansantakossan.blogg.se
Postat av: Lasse Strömberg

Här på gården ska vi börja med vårbruket på måndag. Ätligen. Hälsningar från Ålatorp gård i Småland vid Lenhovda.

2008-05-10 @ 19:28:33
URL: http://fotolasse.se/alatorp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0