God Natt i stormen.

Snart ska jag krypa ner i sängen och sova några timmar. I går kväll ringde en kollega och frågade om jag kanske kunde tänkas jobba natt för hon hade blivit sjuk och visst kunde jag ställa upp på det.
Det har stormat ordentligt i natt så när jag kom hem möttes jag av en del av en rönn som blåst ner och ligger över halva gården, får se om jag hinner knäppa kort på den när jag kliver upp eller om pappa varit över och sågat bort den.

Kopplingsvajern är beställd och dom skulle försöka ha den hemma tils i morgon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!Tok synd att Bole börjat strula så här,då är det ju inte bara jag som haft problem heller utan flera stycken..Nu kommer det att bli så man hellre beställer från typ Nordpost o de är ju oftast mycket dyrare,men som sagt man vill inte gärna vänta flera veckor..nu är jag innen på 3dje veckan i väntan..Hoppas det kommer i veckan iaf..Hade bra!

2008-11-26 @ 11:16:30
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0