Till Sandra ;)

(och självklart alla andra som läser och bara längtar efter mina uppdateringar ;))

Jag har varit dålig med mina uppdateringar...igen. Jag vet inte vart mina dagar tar vägen? Det är lite tid framför datorn just nu och den lilla tid som spenderas där är jag oftast ute på bondeliv.se och kikar runt :o)

Det är världens tråkigaste väder i dag, det regnar is (dvs underkylt regn). Jag som skulle köra R.B, sitta i traktorn en del och busa i skogen med MWF har fått strukturera om dagen alldeles. Det är en del av bondelivets charm, att få föregående dags planer helt förändrade pga vädret. Mycket snö eller sommar vill jag ha.
Så gott som alla sommarhagar är nedplockade och intagna, dock väntar fortfarande en del av maskinerna på sin vinterförvaring.

Hela jag känner mig ganska tråkig, jag har ingen riktig aning om vad jag ska skriva.

¤R.B har fått plats på körkurs för H.Sidbäck sista helgen i november. Det ska bli riktigt skoj och se vad vi kan lära oss.
¤ V.48 är det slakt. Kön är lång så att jag har blivit senareförflyttad med en vecka. Då lämnar Bamse gården, han har varit ute hos livdjursförmedlaren men intresset var svalt. :(

Nej. Nu är det dags för lite utejobb igen, ska nog kasta ut ena katten också som fått ett totalt bryt och jagar en liten plastgrej över hela golvet. Katten i fråga är sex år, osocial och smått vrång när det inte passar.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hur är det med Bamses ben?

Vad kostar en sån herre?

2008-11-14 @ 10:38:35
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej igen!jag är ju precis lika dan i mitt bloggande,ibland är det jätte kul o man skriver ett inlägg om dan men för det mesta blir det bara som ett nödvändigt ont.. =)Men med lite påtryckning klämmer man ju ur sej lite,precis som du gjort! =D Trevlig freda kväll!

2008-11-14 @ 17:23:18
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0