det har varit tungt

men kanske att det finns ett litet ljus.
Klövverkaren kommer ner i morgon (och vilken röst han har....mmmm...skulle kunna prata länge i telefon där) och kanske kanske att det kan vara så att Karlsson har trampat in någonting. Han har svällt upp runt en klöv och fått ett litet sår så det kan vara någonting på väg ut.
Håll alla tummar och tår!!!

Den kära sambon fnös åt mig  när jag hade stora sammanbrottet förra helgen och tårarna sprutade av förtvivlan för allt som hände och sa "jag tänker inte prata med dig nu när du är såhär". Det är vad som kallas kärlek va? *suck*

Hade även en halt kalv men den tillfrisknade på tre dagar. Tack!!! Nu ska det bara ställas i ordning i torken och hitta någon som kör tröskan som jag förhoppningsvis får hyra, skulle verkligen behöva dra ner allt till veckan när nya torkmotorn har anlänt och blivit ditmonterad.


Kommentarer
Postat av: jozzan

Håller alla tummar och tår jag med, hoppas verkligen att du får behålla honom..

2009-09-18 @ 22:16:28
URL: http://ravenz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj men nu vet jag inte om jag hänger me i svängarna,klövis har en sexig röst åsså nämner du en sambo?!Hoppas på en rapportering om klövis verkligen är så sexig som han låter!! ;)

2009-09-18 @ 23:50:50
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: jana

klövis som är i Åkre är då allt annat än sexig...:(Men jättetrevlig och lugn.Hoppas allt går vägen nu för a.......g tycker vi inte om!Kramisar.

2009-09-19 @ 09:04:46
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0