Pajkastning.

Här i byarna runt sjön så är det många diskussioner kring vindkraftens vara eller icke vara och när jag läste tidningen i morse så var det en person som hoppade på kommunalrådet och menade på att han kunde ha dom på sin mark och titta på dom varje dag. Här skulle dom inte vara...
Ha åsikter, tyck och tänk men hoppa inte på person genom en tarvlig insändare i tidningen (hoppa inte öht). En person som dessutom inte är ensam beslutsfattare i denna fråga.

Dom som skriker högst just nu har inte några berörda skogskiften heller. Tänk om det skulle gå framåt och någon dessutom kunde tjäna pengar på det... Kan inte jag så får ingen annan tjäna något på det heller. Hemska tanke =S.

(Jag har inte heller några skogsskiften men å andra sidan så skriker jag inte så jädra högt)

Fick räkningen på klövverkningen av Karlsson också och jag då inte säga att han var dyr, tur det för då får han komma tillbaks ;). Med tanke på att han var här i ungefär tre timmar +två timmars resväg så var förtjänsten låg...

Nej, nu ska jag gå och laga middag, hemmagjorda hamburgare, självklart på egen färs från gården...mumma!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst blir man trött på en del människor,man fattar lixom inte hur de orkar vara så förbannat negativa hela tiden! :( Ps.Ang räkningen från klövis,Då kanske han fortfarande är singel mao! ;p

2009-09-25 @ 16:28:54
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: jana

Tror han är singel jag....han pratade så glatt om sin dator han skulle hem till och kolla in alla singlar senast jag träffade på honom!

2009-09-25 @ 17:23:52
Postat av: Lena

Men hur ni håller på skrattar.

2009-09-25 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0