snö, snö och massa snö.

Så jag funderar på att flytta till en alldeles egen liten ö i värmen där jag kan bo under vinterhalvåret. Någon som följer med? Å andra sidan skulle det räcka med en dag eller två på ett spa också.

Fast det kan vara fint, alldeles otroligt jättevackert men när det snöar stora flingor en hel dag så lessnar jag.
Blir intressant att se hur mycket det är i morgon när man kommer ut =S
Om man kommer ut ;) Jag kanske blir tvungen att ligga under täcket hela dagen och får lyfta ut Ozzy genom fönstret med ett snöre runt magen så att han kan komma in igen. :p
Nu är det som så att om det blev så mycket snö så fick jag nog ta altandörren eller fönstervägen själv, det går inte att låta övriga djur vara bara för att det kommer massa snö.

Jag har tråkigt för stunden. Ska alldels strax på med alla kläder och ta ut Ozzy en sväng, vad som händer efter det återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0