Hemma igen

Efter en händelserik resa :)

Wille blev kvar hemma. På lördag morgon säger pappa "men du kanske gör klokast i att lämna Wille också, tänk om det blir massa förseningar nu när vädret är så dåligt".
Visst blev det förseningar men inte värre än att jag hann med alla anslutningar så jag kom ändå fram i tid :)
Fast jag frös hela vägen från Katrineholm pga dörrar som inte gick att stänga mellan vagnarna.
Det blev även en liten fastkörning med bilen innan slutmålet var nått. (och när jag såg vägen var jag mer än glad att jag inte körde bil själv hela vägen med mina herrar däri...vi hade nog fastnat långt mycket tidigare).

Söndag och måndag var helt fantastiska dagar med varierande innehåll :o)

I dag skulle jag norrut igen...
Jag skulle vara hemma 19.00. 23.40 klev jag in tillsammans med två hundar som jag tror hade saknat mig. Ska fota lille Ozzy i morgon tror jag så ni får se hur stor han har blivit igen :D (han måste ha fått turbojäst nu när jag varit borta)
Hur som helst så var där förseningar i dag...och inställda tåg...och folk som hjälpte till och sådana som skulle hjälpa till men bara var allmänt otrevliga. Det blev i alla fall buss från Sthlm central och folk var som galna när dom skulle kliva på, det buffades och stöttes med väskor så man funderade var det brann någonstans. *suck*


Nu är det dags att slå igen de blå... I morgon är det åter vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0