Inte som jag tänkt mig...

...men det blev bra ändå.
Dagen har ägnats åt diverse olika småpyssel. Min hjälpreda kom på flera andra projekt som han behövde göra idag så vi tar djurflyttningen i morgon bitti i stället.
Sen åkte jag till stan för lite olika ärenden. Hann även med att kolla på en bil fast innan det var klart var jag fullmatad med info om en annan bil i stället.
Besökte två firmor till men ställe ett var bara snorkigt och lite fint i kanten (när jag sa att jag behövde ett bra lastutrymme för jag hade ofta med två hundar tittade han på mig som att jag var något katten hade släpat in), ställe två vela sälja men inte byta in det jag hade. *suck*

Nåja. Med tiden kommer det en bil åt mig med :o)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0