Hur förklarar man???

För någon att oavsett hur sjuk jag är så måste jag lösa det för djuren.
Jag har märkt att folk inte riktigt förstår det.

Nu har jag sådan tur att min far kan rycka in mestadels när jag blir riktigt dålig men visst har det funnits tillfällen då det känts som det tagit timmar att sköta djuren och man har hängt dubbelvikt över högaffeln, hostandes och snörvlandes och svetten har runnit som aldrig förr.
Dessutom är jag världsmäste på att säga åt alla andra att dom ska ta det lugnt, lyssna på kroppen och försöka bli bra.
Fast det är mycket lättare att vara klok åt andra än att lyssna på sig själv ;)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det så,det absolut värsta jag varit med om var när vi åkte på vinterkräksjukan,fy fara,då tog det tid,men hade tackolov sån tur att Andreas inte blev lika sjuk som mej.Jo visst var det lite matnyttigt,man öppnar ögonen o ser saker i ett nytt perspektiv,men vi har ju inte så många farliga moment eller redskap på vår gård,Tackolov! :)

2011-04-04 @ 14:31:43
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0