Mojje & Bruttan.

Mojje ägs av en vän till min syster. Han har varit utlånad till ett ställe i flera år men nu hade inte dom möjlighet att ha kvar honom. Jag funderade på betessällskap till min donna och av en slump kom jag och Mojjes ägare in på detta och så blev det bestämt att han skulle få vara här med henne.
Så i första hand är han sällskap åt min fröken även om hans ägare kommer att komma hit och rida/pyssla med honom några gånger i veckan.

Det är en mycket busig herre, full av energi när han släpps ut på morgonen så då springer han i hagen, bockar och rullar sig.

Fast han är ju söt som socker och Bruttan bara älskar honom. När Mojje närmar sig porten för att gå in så blir min tant alldeles "förstörd" och studsar runt och piper för att vi ska komma ihåg henne också.




Min prinsessa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0