En by...




Dom gör sig inte rättvisa här. Dom ska ses "live", helst utomhus en ljum sommarkväll.
I går kväll var det såklart lika bra som tidigare gånger.

Annars har jag ägnat mig åt att börja köra ihop bal, sen ska kvigorna hem, sista "bonk-vallen" ska slås ner, jag ska i väg på sommarträff med lantmännen för säkert bondförnufts räkning och efter det har jag en förhoppning om att få några dagar tillsammans med min favorit.

Mix fick en sadel till slut så nu är vi ute och joggar på efter vägarna. Vi tänker framåt, framåt, framåt :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

"Bonk" Vad är det?Nått uttryck från Hälsingland? Hade! :)

2011-07-31 @ 22:15:58
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0