Lägger ner...

Det där med bilderna ;) Jag får försöka uppdatera om allt och ingenting ändå med egna bilder :).

I dag har jag och gangstern njutit av att springa i skoterspåren, bäst att passa på när dom fortfarande bär. Ljuvligt väder men gissa vilken hund som hade antagit en mer smutsbrun färg på sitt vita när vi kom hem igen. Vägarna är bara nu men inte torra någonstans. Bil, traktor, skor, hundar, hästmagar, ja...you name it ;)
Fast jag ska inte klaga, det är bara ett enastående bevis på att vi äntligen är på väg åt rätt håll.




Det är mysigt att gå bland träden, njuta av att solens strålar värmer, under snön hör man hur bäcken rör sig och längre bort hörs ett avlägset ljud av en skördare som håller på att gallra ur skogen.



Lillpluppen. Snart nio månader gammal :)

Kommentarer
Postat av: lena

Tack för erbjudandet om att köpa Lukas..Ladugårdsbygget, lär göra ett stort hål i plånboken och köttdjuren, så vi väntar nog med att köpa in en simmentaltjur..Vi skulle få låna en sharolais(istället får tjuren beteshage och gräs av oss, och tjuren får dessutom miljöombyte) tjur av kompisen så länge, men nu måste jag fråga dig, vad kostar det att köpa in en rensarig simmentaltjur??

Härligt med våren! Kram Lena

2011-03-30 @ 15:12:58
URL: http://blogg.amelia.se/lena70/
Postat av: Lina - Djurvän o blivande bonde.

Åh är det din hund? Border collie? :D Våran är snart 7 månader (:



SV: Kul o höra din åsikt ! (: Jo jag är ny inom ungdomen i LRF... var du på stämman också? (:

2011-03-30 @ 19:31:40
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0