Skäms ;)

Mina uppdateringar lyser med sin frånvaro. Det händer så mycket men ändå så lite ;).

Jag har shoppat i alla fall. En säkerhetsväst att ha när jag rider. Obekvämt som s***n men det är nog en vanesak. Den är ju egentligen väldigt mjuk och följsam...men efter lite mer än 20 år utan så behöver jag nog en viss inställningsperiod ;).
Varför jag har köpt en?
För att jag även har råkat köpa världens busigaste häst...

Snart är det dags för stipendiekurs och efter det blir det Elmia :)
Sen är det nästan vinter igen ;)

(Helt seriöst så kom snön 7/11 förra året...sen låg den kvar. Det var längesedan vi hade en så lång vinter)





Kommentarer
Postat av: Sandra

För det kan väl aaaaldig ha nått me säkert bondförnuft att göra?! ;) På naturbruksgymnasiet var vi tvingade att använda dem på uteritter,o det enda jag minns var att de var en pina,men nog är de bra att ha,vart köpte du din?

2011-10-11 @ 18:00:36
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, jag har också försökt mig på det där med säkerhetsväst. Mest för att jag ridit ut mycket i mina dagar och med busig häst kan det hända mycket. Men som sagt, jag har försökt, men inte har den används flitigt :)

Mvh Sanna

2011-10-11 @ 23:05:41
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0