Klotter.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13611717.ab

Enligt detta så... (eftersom det är vad jag brukar kladda ner)

Blommor

Mjuka, runda blomblad runt en cirkelformad mitt antyder en älskvärd familjekär person. Om blommans mitt är en cirkel men blombladen är spetsiga döljer personen troligen ett varmt hjärta bakom en stingslig försvarsinställd yta.

Namn eller initialer

Att klottra sitt namn eller initialer är vanligt för dem som njuter av att vara i centrum och få uppmärksamhet
Att klottra någon annans namn visar att den personen finns i ens tankar – kanske romantiskt eller för att de visar på ett problem som man behöver ta itu med.

Stjärnor

Stjärnor tecknas ofta av ambitiösa personer. Många små stjärnor indikerar optimism. En enda stor stjärna visar på ett klart mål i sikte. Prydliga likformiga stjärnor är tecken på bra mentalt fokus, medan asymmetriska stjärnor visar en energisk personlighet.

Fyrkanter eller boxar

Att rita en fyrkant visar att du vill ha kontroll över en situation; att du tänker igenom ett problem.

Om dina fyrkanter utvecklas till kuber eller boxar är det troligt att du är en mycket effektiv och analytisk person som klarar av svåra situationer utan krångel.

Sicksackmönster

Det här är särskilt vanligt klotter och visar energiskt tänkande och en önskan att komma vidare med saker.



Hmm..jaja. Allt som står på internet är sant ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jag klottrar jämt. Intressant :P

2011-09-13 @ 20:42:17
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0