Men...

...red ut problemet i stället för att sätta på något skarpare utan att ens ha försökt.

Läste en kommentar på ett ställe som fick det att krypa i kroppen på mig. Jag tänker inte outa kommentaren eller djurslaget som det handlade om. Däremot är det fritt valt att ta åt sig. (Dessutom vet jag att i detta fallet är det inget försökt, det är bara "pang-tjoff-nu tar vi det tunga artelleriet på en gång").

Fast jag säger inget om hjälpmedel. Däremot ska du inte exprimentera på egen hand såtillvida du inte är grymt duktig på det du gör. Å andra sidan, är du så duktig så vet du att även du behöver någon som instruerar/peppar/tipsar i bland ;)



På fredag kommer min "nya" (gamla) transport :). Nu kan jag och Mix åka ut på diverse olika spännande saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0